A hölgy egy kissé bogaras

Huszár Tamás 2014. november 28.

Valóban. A produkció első másodperceiben a Tolnay Klári remek alakításával készült ‘A hölgy egy kissé bogaras’ című vígjáték járt a fejemben. Majd mindent elfelejtettem és tátva maradt a szám. Tudjátok - férfiasság ide vagy oda - bepárásodott a szemüvegem a végén.ScreenSnapz035.jpg

Szeretem azt gondolni, hogy nem vagyok előítéletes. Mindenkihez nyitottan állok. De most jó leckét kaptam. Van még min dolgoznom. Történt ugyanis, hogy egy tanítványom (aki jobbnál jobb videókat szokott megosztani), minden kommentár nélkül átküldött egy linket. Kíváncsian kattintottam hát és rögtön meg is döbbentem. Az első képkockákon  ugyanis egy idős hölgy feszített - akihez képest még a nagymamám is csitrinek számít -, flitteres ruhában, fejdísszel, kissé feszengve. Az oldalán egy nála kétszer magasabb fickóval, a kívánatos harmónia megteremtése érdekében flitteres kalap virított a fején. Aztán elindul a tangózene. Ez volt az a pillanat amikor már felkészültem a legrosszabbra és rémülten vártam a fejleményeket. Aztán a zenében ritmus váltás, nekem pedig tátva maradt a szám… De nem feszíteném tovább a húrt nézzétek inkább a videót.

A tanulságot pedig mindenki vonja le maga. Én csak annyit mondok: soha sem késő elkezdeni.

Kép innen.

 

 

A hölgy egy kissé bogaras
komment Címkék
süti beállítások módosítása